divendres, 10 d’octubre del 2014

Avui és, Sant tornem-hi!



Arribat el moment de tornar escriure, sense cap objectiu, sense cap destí, simplement escriure per mi i per tots aquells que vulguin dedicar un temps de la seva vida a llegir paraules que a banda d'estar  més ben escrites o menys ben escrites, tindran un contingut ple de sentiment, de transparència i sinceritat. 

Han passat mesos, han passat fins i tot anys des que vaig decidir no escriure més. Senzillament no m'ho demanava el cos ni el cervell.

Amb tot aquest temps han passat moltes coses, gent estimada que ha marxat d'aquest món terrenal, d'altres que n'han vingut... amistats que s'han fos com un petit gelat davant els ratjos calents del sol, i d'altres que  han entrat per la porta gran... he recuperat vells amors amb bona sintonia, sense rancúnies ni males paraules, en definitiva,  aquesta és una practica molt saludable que més d'un s'hauria de plantejar... 

Fent una reflexió interior he acabat deduint que els darrers esdeveniments tant personals com polítics fan que tingui aquesta necessitat d'escriure i expressar tot allò que em corre per la sang, perquè us puc assegurar que em vull i molt... Tot això i molt més és el que em ve molt de gust compartir amb vosaltres.

Avui és Sant Tornem-hi, per tant, ens anem llegint!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bona iniciativa cunyada!!!

Montse