dijous, 1 de novembre del 2012

Setmana carregada d'emocions... setmana inoblidable.


Preparar-se per nous reptes és una tasca difícil i plena d’entrebancs.  El primer dia que hem vaig reunir amb en Ricard Checa i el Josep Mª Bonet, bons companys millors amics, i els vaig plantejar  quins eren a grans trets les meves intencions en quan el nou format de televisió, els dos sense previ conversa van coincidir en ajuntar les  mans i fer pinya.
Els humans podem baixar les escales de la manera que ens sembli més encertada, uns ho fan saltant, altres de puntetes... podem  caure, o  bé anar rígids com un pal d’escombra, com deiz el meu  ex-director Jordi Rom, “ cada persona baixa les escales com vol”.
 El meu  pare sempre em deia, “ tal faràs, tal trobaràs”.  Quan era més jove pensava que el pare sempre tenia raó, després i a mida que els anys anaven fen ús de presencia, em semblava que aquesta frase era una retòrica. Avui torno enrere, i ara més que mai penso que aquesta frase és una realitat de la vida.
Quan és planteja seriosament el fet de tornar a ficar en marxar el  Canal Català Tarragona, com aquell qui diu amb pocs recursos però amb molta il.lusió, una servidora s’ho rumia una i 100 vegades. I sempre tenia la mateixa resposta, “Tarragona i la seva comarca necessita aquest mitja”. I és en aquest moment i amb el suport de Barcelona quan comencem a ficar dins l’olla tots els ingredients d’aquest renovat Tarragona Opina.
Només tinc  44 anys, però us asseguro que  han estat 44 anys intensos, plens de moments  i de decisions.  Evidentment m’he equivocat moltes vegades però també l’encertada unes quantes. Jo sempre dic que aquell que mai s’equivoca és aquell que mai pren cap  decisió. Aquí podem afegir que passa per la vida “sense plena n’hi glòria”.
Acabo avui una setmana intensa, plena d’emocions, de nervis. On la il·lusió és converteix amb por. Acabo una setmana que només tinc paraules d’agraïment a totes i cada una de les persones que han donat suport aquest inici que de ben segur tindrà un  excel.lent final.
Gràcies companys, gràcies col.laboradors, gràcies Tarragona....