dijous, 16 d’octubre del 2014

El dia que repartien cunyades, jo estava a primera fila i em va tocar la millor!

.

Aquí la teniu, la Montse Pijuan. Sobre aquest pont del Pirineu, pas a pas, amb la calma que li dóna la sabiduria del saber està, va passant per totes les proves de la vida, a poc a poc i bona lletra!

El dia que repartien cunyades, jo estava a la primera fila i em va tocar la millor!

Estimada cunyada,

A la vida hi ha coses que no es trien per exemple, la família, la nacionalitat, la llengua, el color de la pell... d'altres que no es poden comprar com per exemple, la felicitat, l'amor, l'amistat...

Amb tot això et vull dir:

- jo no et vaig triar però si t'hagués pogut comprar ho hagues fet, perquè m'aportes a la vida tot allò que no podem comprar, felicitat, amor, estimació...ets un pilar molt fort a la família, evidentment pel meu germà, que en aquest cas va esta molt encertat alhora d'escollir (jijiji), però per mi ets un gran PILAR amb majúscules. Sense tu molts capítols de la meva vida no s'escriurien igual.

Per tant saps que t'ho dic tantes vegades com em surt del cor, però avui que ens separen els quilometres et dic:

-t'estimo moltíssim infinitament) , et desitjo tot el millor pel dia d'avui i per la resta de la teva vida.